سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ به دانیال وحی کرد :«دشمن ترین بندگانم نزد من، نادانی است که حقّ عالمان را سَبُک می شمارد و از پیروی آنان، تن می زند» . [امام سجّاد علیه السلام]
آواز ققنوس

ای فرزند آدم تا سلطنت من باقی است از هیچ صاحب و قدرتی نترس که سلطنت من همیشگی است.

تا خزانه ی من پر است در غم روزی نباش و بدان که گنجینه ی من هرگز خالی نمی شود.

قسم بحق من بر تو ،که من دوست توام و تو نیز دوست من باش

به کسی جز من دل مبند،زیرا منم که به تو نزدیک بوده و خواسته های تو را بر میاورم.

همه چیز را برای تو و تو را برای عبادت افریدم.

تو را از خاک آفریدم خسته نشدم چگونه روزی رساندن بتو مرا خسته می کند.

برای خاطر خود بر من خشم می گیری ،آیا می شود بخاطر من بر نفست خشمگین شوی؟

آنکه تو را می خواهد برای خودش می خواهد من تو را برای خودت می خواهم از من فرار نکن.

برای من است بر تو واجباتی و برای تو است بر من معایشی ، تو تخلف می کنی ولی در کار من تخلفی وجو ندارد.

منیکه امرزو عبادت فردا را از تو نمی خواهم تو نیز روزی فردا را از من نخواه.

به آنچه نصیب تو است راضی باش،آسوده و پسندیده خواهی بود،اگر غیر این باشد نیاز را بر تو چیره خواهم کرد.

تا چون درندگان بیابان راه روی به نصیب می رسی اما خود را بی اجر کرده ای.

همچنانکه در حضور شهر یاران می ایستی در عبادت من بایست اگر تو مرا نمی بینی من تو را می بینم.

امضا:خدا



  • کلمات کلیدی : خدا.....
  • محمد نوروزی ::: دوشنبه 86/6/26::: ساعت 10:57 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 17
    بازدید دیروز: 19
    کل بازدید :106859

    >> درباره خودم <<
    آواز ققنوس
    محمد نوروزی
    می روم دل مردگی ها را ز سر بیرون کنم گر فلک با من نسازد چرخ را وارون کنم بر کلام نا هماهنگ جدایی خط کشم بر سرود آفرینش نغمه ای موزون کنم

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    آواز ققنوس

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<













    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<