سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسادت دوست، ناشی از نادرستی دوستی است . [امام علی علیه السلام]
آواز ققنوس

مردی با اسلحه وارد یک بانک شد و تقاضای پول کرد.وقتی پولها را دریافت کرد رو به یکی از مشتریان بانک کردو پرسید : آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟

مرد پاسخ داد : بله قربان من دیدم. 

سپس دزد اسلحه را به سمت شقیقه مرد گرفت و او را در جاکشت. 

او مجددا رو به زوجی که نزدیک او ایستاده بودند کرد و ازآنها پرسید: آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟ 

مرد پاسخ داد : نه قربان. من ندیدم اما همسرم دید!!!!

 

نکته اخلاقی: وقتی شانس در خونه شما را میزند .... از آن استفاده کنید  !

 



  • کلمات کلیدی : وفاداری آقایون
  • محمد نوروزی ::: یکشنبه 88/3/17::: ساعت 7:46 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 18
    بازدید دیروز: 13
    کل بازدید :106841

    >> درباره خودم <<
    آواز ققنوس
    محمد نوروزی
    می روم دل مردگی ها را ز سر بیرون کنم گر فلک با من نسازد چرخ را وارون کنم بر کلام نا هماهنگ جدایی خط کشم بر سرود آفرینش نغمه ای موزون کنم

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    آواز ققنوس

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<













    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<