سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه بیندیشد از فرجام [بد] دور گردد . [امام علی علیه السلام]
آواز ققنوس

1-پوستر ها و تابلو های روی دیوار را روی زمین پهن کردم تا یادم بماند همیشه به بالا نگاه نکنم بدانم که زیر پایم نیز مطالب آموختنی زیادی وجود دارد.

2-مداد ها را داخل اکواریوم ریختم تا کمی آب به خودشان گرفته سنگین تر شوند، تا هر مطلب سبکی را روی کاغذ منعکس نسازند.

3-جانمازم را داخل جعبه ی جواهراتم گذاشتم تا بدانم بهترین گوهر ها صحبت با اوست.

4-هر جایی از اتاق را که خالی مانده است تسبیح گذاشتم تا هنگام بیکاری ذکر بگویم و لحظه ای از یاد خدا غافل نشوم.



  • کلمات کلیدی :
  • محمد نوروزی ::: دوشنبه 86/6/26::: ساعت 10:57 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 22
    بازدید دیروز: 21
    کل بازدید :107172

    >> درباره خودم <<
    آواز ققنوس
    محمد نوروزی
    می روم دل مردگی ها را ز سر بیرون کنم گر فلک با من نسازد چرخ را وارون کنم بر کلام نا هماهنگ جدایی خط کشم بر سرود آفرینش نغمه ای موزون کنم

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    آواز ققنوس

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<













    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<